به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، جبارعلی ذاکری، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راهآهن، در گرامیداشت روز جمهوری اسلامی، پیامی خطاب به همکاران شرکت راهآهن و مجاهدان غیور حوزه حملونقل ریلی منتشر کرد.
متن پیام مدیرعامل راه آهن به مناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی، به شرح زیر است:
«جمهوری اسلامی متکی به یک ملت مؤمن، سرافراز، اصیل و ریشهدار است.»
(از بیانات رهبر حکیم و شهید انقلاب، حضرت آیتالله العظمی خامنهای «قدساللهنفسهالزکیه»)
همکاران محترم شرکت راهآهن ج.ا.ا و مجاهدان غیور حوزه حملونقل ریلی
سلام علیکم؛
یومالله ۱۲ فروردین، سالروز تجلی اراده پولادین ملتی است که «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را نه فقط بر برگههای رأی، بلکه با خون پاک خود بر جریده عالم ثبت کرد. امسال در حالی به استقبال این روز بزرگ ملی میرویم که ایران مقتدر، در میانه آزمونی عظیم و سرنوشتساز قرار دارد.
۱۲ فروردین ۱۴۰۵، شمیم ایستادگی و پیروزی دارد. در روزهایی که دشمن زبون (رژیم صهیونیستی و آمریکا) گمان میبرد با تجاوز به خاک پاک میهن و عروج ملکوتی رهبر محبوبمان، خللی در ارکان این نظام ریشهدار ایجاد میکند، حضور مقتدرانه شما در سنگر خدمت و تدبیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب (مدظلهالعالی) در هدایت جبهه «جنگ رمضان»، بار دیگر مهر باطلی بر خیالات خام مستکبران زد.
ما در خانواده بزرگ راهآهن، بار دیگر با آرمانهای امام راحل(ره)، رهبر شهید و شهدای گرانقدر پیمان میبندیم که در این دوران حساس، با تکیه بر «دولت وفاق ملی» و نخبگان متعهد، شریانهای حیاتی ترانزیت و لجستیک کشور را با صلابت پاس بداریم. امروز، هر چرخی که بر روی ریلهای این سرزمین میچرخد، پیامی است از زنده بودن و پویایی جمهوری اسلامی که به هیچ قدرتی اجازه تعدی نخواهد داد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب و شهدای مسیرِ نبرد اخیر، این عید بزرگ را به شما همکاران سرافراز که با ایثار و تعهد، امنیت و حرکت را در سختترین شرایط تضمین کردید، تبریک عرض مینمایم.
امید است با استعانت از پروردگار متعال و در سایه هدایتهای داهیانه مقام معظم رهبری، در سال جدید که با عطر پیروزیهای جبهه حق عجین شده است، گامهای بلندتری در مسیر تعالی صنعت ریلی و عزت ایران اسلامی برداریم.
پاینده و سرافراز باد جمهوری اسلامی ایران